Sunday, March 14, 2010

Silence can distroy, get up and raise your voice!

Hello everybody! :D

Wow jag är lycklig just nu. Men jag antar att alla skulle varit det om de skulle fått en kommentar från ett av sitt favorit band på sin video som man lagt upp på youtube där man sjunger en av deras låtar.

Woow lång mening, min svenska lärare skulle blivit pissed, men my point is, att de kommenterade och sa, jag citerar, “Tack!! Det låter fantastiskt bra!”

Tack vet jag inte riktigt varför de skrev men antar att det inte är så många som sjunger deras låtar på skolavslutningar… Men det andra…!!!!!!!

Visst, en massa folk har sagt att jag sjunger bra, vilket jag dock inte tycker jag gör i den videon, men att DE säger det betyder EVERYTHIIIIING!

Jag trodde jag kunde dö lycklig förra veckan efter konserten, men nu kan jag fanemej dö som en av de lyckligaste i världen. Men missförstå meej inte, jag vill inte dö. Jag vill bara poängtera att jag är grymt lycklig!

Jag har ju alltid hoppats att de skulle se videon men aldrig trott att de verkligen skulle göra det. Och nu känner jag att jag ska sluta tjata om det då ni troligtvis fattat att jag är lycklig nu…

Jag har nu även blivit vuxen. Like omg noooo. Inte mentalt kanske, som de flesta vet… Men jag har ett jobb! Ett riktigt jobb, inte bara typ tvätta hemma och få en tia, utan ett riktigt jobb på konsum. Nämligen att jag sitter in das kassa.

Väldigt väldigt kul och man får träffa en massa intressanta människor och folk man inte snackat med sen man inte visste vad internet va. Så det är väldigt exciting och ska bli intressant och se om jag överlever. Vem vet, alla pengar jag kommer ha kanske gör meej galen… Let’s hope nooot ^^

Well I’m out, ska fortsätta läsa en massa stories on the World Wide Web!

Btw, funderar på att börja skriva på engelska då typ hälften av inläggen redan är på engelska, men tell me what you think!

[Via http://jointheriiot.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment